MOTUL MOTYLGEAR 75W80 1 LT
KULLANIM YÖNTEMİ
Özellikle zor vites değişimine sebep olan Peugeot, Citroën, Renault… ağır vites kutuları için tavsiye edilir. Şoklar altında ağır kayma sistemi, ağır yükler ve düşük devir hızı ile çalışan sınırlı kayma sistemi olmayan tüm mekanik şanzıman, senkronize veya senkronize olmayan vites kutuları, dişli kutusu / diferansiyel ve transfer vites kutuları veya ılımlı yükler ve yüksek devir hızı.
PERFORMANS
STANDARTLAR API GL-4 / GL-5
MIL-L 2105 D
Aşınma koruması, yüksek sıcaklık direnci ve daha uzun yağ ömrü için sentetik baz yağlarla güçlendirilmiş yüksek basınçlı yağlayıcı.
SAE J306 Standardının, Temmuz 1998 güncellemesiyle istenildiği gibi KRL 20 saatlik kesme testinden sonra 80 derece viskozitede kalıyor.
Çok yüksek yağlama gücü ile sürtünmeyi ve aşınmayı azaltır.
Yüksek sıcaklıktaki 80 viskozite derecesi, dişli kutusu sürtünmesini ve ardından yakıt tüketimini azaltır.
Dişli kutusu soğukken daha kolay vites değiştirilebilmesi için düşük sıcaklıkta akışkanlık sağlar.
Vites kolunu değiştirmek için vites kolunda daha az çaba gerekir.
Her tür conta ve vites kutusu tasarımında kullanılan sarı madde için uygundur.
Korozyon ve köpük önleyici.
ÖNERİLER
Yağ Değişim Sıklığı: üreticilerin tavsiyelerine göre ve kendi kullanımınıza göre ayarlayın.
ÖZELLİKLER
Vizkozite seviyesi SAE J 300 75W-80
20°C (68°F) derecede yoğunluk ASTM D1298 0.878
40°C (104°F) derecede vizkozite ASTM D445 58.8
mm²/s
100°C (212°F) derecede vizkozite ASTM D445 10.1
mm²/s
Vizkozite indeksi ASTM D2270 160.0
Akma noktası ASTM D97 -36.0 °C / -32.0 °F
Alevlenme sıcaklığı ASTM D92 204.0 °C / 399.0 °F